onsdag 21. januar 2009

2SFA skal på nett...

Da er tiden inne for at dere i 2SFA skal opprette blogg. I første omgang skal dere opprette bloggen, sende linken til deres side og sende den til meg via ItsL.
Deres første innlegg skal være å legge ut et sammendrag, dere har alle fått hvert deres tema.

Vi skal bruk bloggen aktivt i termin 2, så jeg anbefaler dere å gå inn å se på blogger dere synes er spennende!

tirsdag 4. november 2008

1DHB og Perspektiv


1DHB jobber nå med perspektiv i faget produksjon og vi dokumenterer dette i faget Kvalitet og dokumentasjon. 

Her er et eksempel på ettpunktsperspetiv, tegnet i Paint. 


fredag 26. september 2008

Godt jobbet!!

Til alle i 1DHA og 1DHB- bra jobbet, alle har nå en blogg!
Her skal vi legge ut diverse skolearbeid, legg gjerne ut bilder av produkter dere har laget tidligere, tegninger, malerier osv. Dere kan legge til en bildeserie, dette finner dere som en gadget, når dere går på utforming.
Mer info kommer!

JOB

torsdag 31. januar 2008

Informasjon om personvern

Blogg og personvern:

tirsdag 22. januar 2008

Blogger for 1DHB

Jeg legger her ut listen med oversikt over bloggene til alle i klassen. Det er mange som ikke har sendt meg url til sin side, det er fint hvis dere gjør dette så fort som mulig! Send den gjerne via Itsl eller som en kommentar til dette innlegget!

mandag 21. januar 2008

MANDAG 21 januar 2008

Hei!
Jeg har nå opprettet en blogg som vi skal bruke i undervisningssammenheng i design og håndverk på BVS. Elevene i 1DHA og 1DHB skal bruke blog til prosjekter og oppgaver.
Elevene skal bruke dette som en logg, samt at de skal følge med på hverandres blogger og kommentere og stille spørsmål til hverandre.

Oppgave 1:
- Elevene skal opprette sin egen skoleblogg.
- De skal legge til et innlegg hvor de forteller litt om seg selv, og hva de skal bruke denne bloggen til. PS: tenk over hva som egner seg/ ikke egner seg på en skole blogg.

Lykke til med opprettingen av blogg!

JOB